Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails
bismilah Pictures, Images and Photos

Thursday, June 18, 2009

.


klik la video ni
Lihatlah betapa murninya kasih seorang kakak terhadap adiknya. Kasih sayang ini sangat dituntut dalam Islam untuk menyuburkan dan membentuk keluarga harmoni. Dengan suara yang mendayu gadis cilik yang comel mengulik adiknya supaya tidur lena dengan bacaan selawat yang sungguh syahdu. Aku juga teringat semasa kecilku kakak ku pernah mengulit aku supaya tidur agar tidak mengacau kedua ibu bapa ku. Tetapi suaranya tidaklah semerdu ini. Arwah ayahku mengatakan suaranya macam orang bilang gambir. Walau bagaimana pun aku tetap bersyukur dengan ketegasan ayah ku Aku menjadi aku. Terima kasih ayah , walau dalam ketegasan begitu ayah masih boleh meninggalkan juga kepada kami harta peninggalannya, gunakanlah sebaik mungkin semoga diberkati. Untuk gadis kecil yang menjadi rebutan kerana kejelitaan mu dan kemerduan suara mu itu, aku doakan semoga hidup mu terus berbahagia. Amin......

0 Comments:

Post a Comment



kain sutera كاين سوترا © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO